Holdtræning for alle

Vi har hold som passer til dig

Yoga/Nmotion

Yoga består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden.

Pilates

Populært fysisk fitness system. Alle, både mænd, kvinder, unge og ældre kan lave pilates.

Zumba

Zumba Fitness er en livsglad og smittende motionsform til god musik, hvor vi samtidig har det sjovt og får god motion.

Dans & Styrke

Dans & Styrke-holdene er for dig, som er vild med at danse og som samtidig vil styrke de store muskelgrupper.

Step aerobics

Step Aerobic er træning for både hjerte og hjerne. Det er konditionstræning ved brug af en stepbænk.

Hatha/Vinyasa Yoga

Yoga består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden.

TRX – HIIT Core

Træningen spænder vidt og udfordrer både den seriøse atlet og giver større præstationsevne indenfor din sportsgren.

Gymnastik

Gymnastikken er baseret på ordinære øvelser i et tempo hvor alle kan deltage. Afsluttes med udstrækning.

Puls & Styrke

Puls & Styrke er til dig der ikke er bange for at få sved på panden! Det er for alle niveauer, så vær ikke bange for at deltage.

Ansigtsyoga

Ansigtsyoga er for dig, der gerne vil ældes med ynde. Du ved allerede, hvor vigtigt det er at bevæge sig – men husker du ansigtet?

Holdoversigt

Ønsker du at komme i gang med holdtræning?

Så opgradér dit medlemskab nu, så du kan tilmelde dig alle hold. Det koster kun 65 kroner, og så har du fri adgang til alle vores hold. Du tilmelder dig vores hold online – Vi hjælper dig gerne med at få styr på dette.

Se holdlisten ved at trykke på “Tilmeld hold” knappen og log ind.

Bliv medlem

Når du tilmelder bliver du kontaktet på telefon eller mail.

Husk pensionister og studerende får 42kr medlemsrabat.

Du kan også komme ned i centrets åbningstider og tilmelde dig.

Yoga/Nmotion

Om Yoga/Nmotion: Yoga/Nmotion består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden, koncentreret i enhver bevægelse, i hvert stræk og i hvert åndedrag.

Mellem serierne stopper den ydre bevægelse og du står, sidder eller ligger i en stilling, hvor opmærksomheden hviler i den indre bevægelse.

Positive virkninger: Yoga er intelligent træning på celleniveau!

Yoga styrker og træner blodårer og hjerte, knogler, led og muskler og vitaliserer organer og kirtler. Bevægelserne vil vugge dig dybt inde i nervesystemet og afspænde hele organismen – med øget velvære og klarhed til følge. Vi har desuden hold med Yoga Hatha/Vinyasa.

Instruktør: Trine Fjord

Pilates

Populært fysisk fitness system.

Alle, både mænd, kvinder, unge og ældre kan lave pilates.

Har du smerter i ben, hofte, ryg, lænd, nakke, skuldre eller vil du forebygge at få det, er pilates den helt rigtige træning.

Pilates øger blodgennemstrømningen i kroppen og bygger fleksibilitet og muskler op indefra og ud.

Vi arbejder med vejrtrækningen – den dybe frie vejrtækning og arbejdsvejrtrækningen!

Vi har fokus på den rette holdning, og mit job som instruktør, er at hjælpe dig til at sikre og mærke “formen” så du slider mindst muligt på kroppen, og din kropsholdning bliver hensigtsmæssig og flot.

Pilates er træning der giver dig god kropsbevidsthed, opmærksomhed på din vejrtrækning og lærer dig balance og fleksibilitet, så du kan være tryg når du bevæger dig både her, til træning og i hverdagen.

Pilates er godt for blandt andet:

  • styrke ryg, arme, krop m.m.
  • øge balanceevnen
  • større udholdenhed

Instruktører: Susanne Redlef og Hanne Winther

Zumba

Zumba Fitness er en livsglad og smittende motionsform. Det er ren danseglæde til god musik, hvor vi samtidig har det sjovt og får god motion.

Zumba er godt for blandt andet;

  • forbrænde kalorier på en sjov måde
  • humøret – mød glade mennesker!
  • større udholdenhed

Dansk & Styrke

Dans & Styrke-holdene er for dig, som er vild med at danse og som samtidig vil styrke de store muskelgrupper. I hver time danser vi os igennem en række moderne musikgenrer, og kombinerer det med forskellige styrkeelementer. Vi træner både med og uden redskaber og alle kan være med.

Instruktør: Freia Mosberg Dam

Step aerobics

Step Aerobic er træning for både hjerte og hjerne. Det er konditionstræning ved brug af en stepbænk, som kan justeres i højden mellem ca. 10 og 25 cm. Det giver puls, men belaster ikke kroppens led i særlig grad. Det kan sammenlignes med at gå på trapper, men med en koreografi, der får dig i godt humør og hen over bænken.

Step består af en række basisøvelser, der går igen, og som kan varieres til forskellige niveauer fra begyndere til øvede, hvor også drej og hop kan være inkluderet. Stepbænkene er placeret i samme retning i en begynderklasse, men i en øvet kan de stå i rundkreds, og vi kan dele bænke.

Vi varmer altid let op, kører minimum tre små serier i et mix og slutter med at strække ud. Kalorieforbrændingen er høj, og vi stepper til god musik med ca. 130-140 BPM.

Instruktør: Anne-Dorthe Mathiesen

Hatha/Vinyasa yoga

Yoga Hatha/Vinyasa består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden, koncentreret i enhver bevægelse, i hvert stræk og i hvert åndedrag.

Mellem serierne stopper den ydre bevægelse og du står, sidder eller ligger i en stilling, hvor opmærksomheden hviler i den indre bevægelse.

Positive virkninger: Yoga er intelligent træning på celleniveau!

Yoga styrker og træner blodårer og hjerte, knogler, led og muskler og vitaliserer organer og kirtler. Bevægelserne vil vugge dig dybt inde i nervesystemet og afspænde hele organismen – med øget velvære og klarhed til følge.

Instruktør: Anita Guldberg

TRX – HIIT Core

Steven er født i Gentofte men opvokset i Newport Beach, Syd Californien hvor han har over 35 års erfaring med både fitness branchen, træning og motion. Steven tilbyder mange forskellige trænings muligheder indenfor både en til en personligtræning og i personlig gruppe (eks. møder gruppe, trænings makker, firma aftaler, bootcamps, polterabend osv.)

Træningen spænder vidt og udfordrer både den seriøse atlet, giver større præstationsevne indenfor din sportsgren (golf, ski, løb, fodbold, basket, surfing mv.) og giver skånsom træning for seniorer og ved genoptræning. Steven kan også hjælpe med din hverdags kost og særlig til din trænings energi depoter.

Steven holder humøret højt samtidig med, at træningen er udfordrende og givende. Vi finder ud af et individuelt program ud fra dine ønsker og behov som kan væren korte eller længere forløb.

Instruktør: Steven C. Leffler

Gymnastik

Gymnastikken er baseret på ordinære øvelser i et tempo hvor alle kan deltage. Afsluttes med udstrækning.

Puls & Styrke

Puls & Styrke er til dig der ikke er bange for at få sved på panden!

Holdet har fokus på både kredsløb og muskeltræning og øvelserne vil variere løbende, så træningen aldrig bliver kedelig.


Der kan undervejs indgå intervaltræning eller stationstræning. Her vil du blive udfordret i alt fra styrke, koordination og udholdenhed. Øvelserne kan både være med vægte og med egen kropsvægt.


Puls & Styrke er for alle niveauer, så vær ikke bange for at deltage!


Instruktør: Jonathan Storm

Ansigstyoga

Ansigtsyoga er for dig, der gerne vil ældes med ynde. Du ved sikkert allerede, hvor vigtigt det er at bevæge sig – men husker du ansigtet? 


Ansigtsyoga er for alle, men henvender sig særligt til dig, der ønsker en naturlig måde at mindske tydelige linjer, rynker, løs hud og spændinger i ansigtet. Praksissen går i sin simpelhed ud på at træne og styrke ansigtets muskler i kombination med afspænding og åndedrætsøvelser. 


Måske du har tendens til at spænde op i panden, kæben eller mellem brynene uden egentlig at tænke over det? Mange af os er slet ikke bevidste om, hvordan en gentagen mimik kan resultere i dybe linjer og overaktive muskler. 


Med en daglig ansigtsyoga praksis vil du derfor kunne opleve hvordan eksisterende linjer og rynker bliver mindre tydelige, og fremkomsten af nye mindskes. 


Selvom du endnu ikke oplever tydelige aldringstegn kan du stadig få SÅ meget gavn af ansigtsyoga. Du vil kunne opnå mere fylde og volumen i ansigtet samt øget glød og færre spændinger. 


Derudover kan en ansigtsyogapraksis hjælpe dig til at komme ned i gear og hjælpe dig til at opnå mere indre ro.

Instruktør: Sandra Mickelborg