Holdtræning for alle

Vi har hold som passer til dig

Yoga/Nmotion

Yoga består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden

Pilates

Populært fysisk fitness system. Alle, både mænd, kvinder, unge og ældre kan lave pilates.

Zumba

En speciel Zumba stilart, som foregår i et moderat tempo og med lettere trinkonstruktion end Zumba fitness.

Dans & Styrke

Dans & Styrke-holdene er for dig, som er vild med at danse og som samtidig vil styrke de store muskelgrupper.

Step aerobics

Hatha/Vinyasa Yoga

Yoga består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden

TRX – HIIT Core

Træningen spænder vidt og udfordrer både den seriøse atlet, giver større præstationsevne indenfor din sportsgren

Gymnastik

Gymnastikken er baseret på ordinære øvelser i et tempo hvor alle kan deltage. Afsluttes med udstrækning.

Puls & Styrke

Ønsker du at komme i gang med holdtræning?

Så opgradér dit medlemskab nu, så du kan tilmelde dig alle hold. Det koster kun 65 kroner, og så har du fri adgang til alle vores hold. Du tilmelder dig vores hold online – Vi hjælper dig gerne med at få styr på dette.

Se holdlisten ved at trykke på “Tilmeld hold” knappen og log ind.

Bliv medlem

Når du tilmelder bliver du kontaktet på telefon eller mail.

Husk pensionister og studerende får 42kr medlemsrabat.

Du kan også komme ned i centrets åbningstider og tilmelde dig.

Yoga/Nmotion

Om Yoga/Nmotion: Yoga/Nmotion består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden, koncentreret i enhver bevægelse, i hvert stræk og i hvert åndedrag.

Mellem serierne stopper den ydre bevægelse og du står, sidder eller ligger i en stilling, hvor opmærksomheden hviler i den indre bevægelse.

Positive virkninger: Yoga er intelligent træning på celleniveau!

Yoga styrker og træner blodårer og hjerte, knogler, led og muskler og vitaliserer organer og kirtler. Bevægelserne vil vugge dig dybt inde i nervesystemet og afspænde hele organismen – med øget velvære og klarhed til følge. Vi har desuden hold med Yoga Hatha/Vinyasa.

Pilates

Populært fysisk fitness system.

Alle, både mænd, kvinder, unge og ældre kan lave pilates.

Har du smerter i ben, hofte, ryg, lænd, nakke, skuldre eller vil du forebygge at få det, er pilates den helt rigtige træning.

Pilates øger blodgennemstrømningen i kroppen og bygger fleksibilitet og muskler op indefra og ud.

Vi arbejder med vejrtrækningen – den dybe frie vejrtækning og arbejdsvejrtrækningen!

Vi har fokus på den rette holdning, og mit job som instruktør, er at hjælpe dig til at sikre og mærke “formen” så du slider mindst muligt på kroppen, og din kropsholdning bliver hensigtsmæssig og flot.

Pilates er træning der giver dig god kropsbevidsthed, opmærksomhed på din vejrtrækning og lærer dig balance og fleksibilitet, så du kan være tryg når du bevæger dig både her, til træning og i hverdagen.

Pilates er godt for blandt andet:

  • styrke ryg, arme, krop m.m.
  • øge balanceevnen
  • større udholdenhed

Zumba

For danseglade voksne.

En speciel Zumba stilart, som foregår i et moderat tempo og med lettere trinkonstruktion end Zumba fitness, men med samme livsglæde og fantastisk Zumba musik.

Zumba er godt for blandt andet;

  • forbrænde kalorier på en sjov måde
  • humøret – mød glade mennesker!
  • større udholdenhed

Dansk & Styrke

Dans & Styrke-holdene er for dig, som er vild med at danse og som samtidig vil styrke de store muskelgrupper. I hver time danser vi os igennem en række moderne musikgenrer, og kombinerer det med forskellige styrkeelementer. Vi træner både med og uden redskaber og alle kan være med.

Step aerobics

Hatha/Vinyasa yoga

Yoga Hatha/Vinyasa består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden, koncentreret i enhver bevægelse, i hvert stræk og i hvert åndedrag.

Mellem serierne stopper den ydre bevægelse og du står, sidder eller ligger i en stilling, hvor opmærksomheden hviler i den indre bevægelse.

Positive virkninger: Yoga er intelligent træning på celleniveau!

Yoga styrker og træner blodårer og hjerte, knogler, led og muskler og vitaliserer organer og kirtler. Bevægelserne vil vugge dig dybt inde i nervesystemet og afspænde hele organismen – med øget velvære og klarhed til følge.

TRX – HIIT Core

Steven er født i Gentofte men opvokset i Newport Beach, Syd Californien hvor han har over 35 års erfaring med både fitness branchen, træning og motion. Steventraining tilbyder mange forskellige trænings muligheder indenfor både en til en personligtræning og i personlig gruppe (eks. møder gruppe, trænings makker, firma aftaler, bootcamps, polterabend osv.)

Træningen spænder vidt og udfordrer både den seriøse atlet, giver større præstationsevne indenfor din sportsgren (golf, ski, løb, fodbold, basket, surfing mv.) og giver skånsom træning for seniorer og ved genoptræning. Steven kan også hjælpe med din hverdags kost og særlig til din trænings energi depoter.

Steven holder humøret højt samtidig med, at træningen er udfordrende og givende. Vi finder ud af et individuelt program ud fra dine ønsker og behov som kan væren korte eller længere forløb.

Instruktør: Steven C. Leffler

TRX – HIIT Core

Steven er født i Gentofte men opvokset i Newport Beach, Syd Californien hvor han har over 35 års erfaring med både fitness branchen, træning og motion. Steventraining tilbyder mange forskellige trænings muligheder indenfor både en til en personligtræning og i personlig gruppe (eks. møder gruppe, trænings makker, firma aftaler, bootcamps, polterabend osv.)

Træningen spænder vidt og udfordrer både den seriøse atlet, giver større præstationsevne indenfor din sportsgren (golf, ski, løb, fodbold, basket, surfing mv.) og giver skånsom træning for seniorer og ved genoptræning. Steven kan også hjælpe med din hverdags kost og særlig til din trænings energi depoter.

Steven holder humøret højt samtidig med, at træningen er udfordrende og givende. Vi finder ud af et individuelt program ud fra dine ønsker og behov som kan væren korte eller længere forløb.

Instruktør: Steven C. Leffler

Puls & Styrke