Holdtræning for alle

Ønsker du at komme igang med holdtræning?

Så opgrader dit medlemskab til at inkludere holdtræning.

Det koster kun 50 kr. mere om måneden.

Kig forbi og få en snak med Ulrik og hør mere om holdtræning.

Hold tilmelding

Når du vil tilmelde dig et hold, så klik på “Tilmeld dig hold her”.

Du bliver automatisk omdirigeret til Flexy Fitness hvor du så kan logge på med

dit brugernavn (f.eks. e-mail) og din adgangskode.

Step Aerobic

Step Aerobic foregår omkring stepbænken, som er indrettet således, at den kan indstilles i forskellige højder, alt efter hvor meget belastning man ønsker.

Træning omkring stepbænken er især godt for ben og baller.

Træning på stepbænken udfordrer konditionen og ikke mindst koordinationen. Samtidig er steptræning skånsomt for leddene.

Steptræning kan udføres på flere niveauer, fra lette serier bestående af varianter af basis trinene, til højt tempo og avanceret koreografi, hvor stepbænken bruges fra alle 4 sider og der både drejes, svinges og hoppes.

Yoga

Om Yoga/Nmotion: Yoga/Nmotion består af serier af yogaøvelser, hvor du kontinuerligt bevæger dig uanstrengt fra den ene stilling til den anden, koncentreret i enhver bevægelse, i hvert stræk og i hvert åndedrag.

Mellem serierne stopper den ydre bevægelse og du står, sidder eller ligger i en stilling, hvor opmærksomheden hviler i den indre bevægelse.

Positive virkninger: Yoga er intelligent træning på celleniveau!

Yoga styrker og træner blodårer og hjerte, knogler, led og muskler og vitaliserer organer og kirtler. Bevægelserne vil vugge dig dybt inde i nervesystemet og afspænde hele organismen – med øget velvære og klarhed til følge. Vi har desuden hold med Yoga Hatha/Vinyasa.

Stram Op

Effektiv opstramning.

Stram op er godt for blandt andet:

  • forbrænde kalorier på en sjov måde
  • humøret – mød glade mennesker
  • større udholdenhed

Gymnastik

Gymnastikken er baseret på ordinære øvelser i et tempo hvor alle kan deltage.

Afsluttes med udstrækning.

Pilates

Populært fysisk fitness system.

Alle, både mænd, kvinder, unge og ældre kan lave pilates.

Har du smerter i ben, hofte, ryg, lænd, nakke, skuldre eller vil du forebygge at få det, er pilates den helt rigtige træning.

Pilates øger blodgennemstrømningen i kroppen og bygger fleksibilitet og muskler op indefra og ud.

Vi arbejder med vejrtrækningen – den dybe frie vejrtækning og arbejdsvejrtrækningen!

Vi har fokus på den rette holdning, og mit job som instruktør, er at hjælpe dig til at sikre og mærke “formen” så du slider mindst muligt på kroppen, og din kropsholdning bliver hensigtsmæssig og flot.

Pilates er træning der giver dig god kropsbevidsthed, opmærksomhed på din vejrtrækning og lærer dig balance og fleksibilitet, så du kan være tryg når du bevæger dig både her, til træning og i hverdagen.

Pilates er godt for blandt andet:

  • styrke ryg, arme, krop m.m.
  • øge balanceevnen
  • større udholdenhed

Zumba

For danseglade voksne.

En speciel Zumba stilart, som foregår i et moderat tempo og med lettere trinkonstruktion end Zumba fitness, men med samme livsglæde og fantastisk Zumba musik.

Zumba er godt for blandt andet;

  • forbrænde kalorier på en sjov måde
  • humøret – mød glad mennesker!
  • større udholdenhed

Indoor cycling

God motion i fælleskab med andre.

Vi kører med blandede hold til at starte med og vil med  tiden måske dele holdene op i ny begynder / let øvede / øvede / profferne.

Indoor cycling er godt for blandt andet:

  • forbrænde kalorier på en sjov måde
  • humøret – mød glade mennesker
  • større udholdenhed.

 

Yin Yoga

For alle kroppe og alle aldre.

For dig der har en travl hverdag vil Yin Yoga være det bedste redskab.
Yin Yoga er for alle kroppe og alle aldre.

Yin Yoga er medicinen til den moderne verden.

  • Slow down.
  • Tune in.
  • Wake up.

Instruktør: Jullius    

 

Level Op


LEVEL-OP Mobilititetshold
Kom til en Gratis Prøvetime
https://www.facebook.com/events/1885155958297187/

Dette hold vil give dig en ny forståelse af hvorfor bevægelse bliver begrænset over tid, hvordan du kan forholde dig til smerter, samt hvordan du selv kan ændre og forbedre de forhold.
Teorien og metoderne jeg arbejder ud fra, stammer fra især det canadiske system FRS herunder FRC og lidt af Ido Portal’s tankegang.
Det handler ikke om “3 magiske øvelser” eller “at kunne stå i bestemte stillinger”, men derimod hvordan vi arbejder med kroppen, for at lave permanente ændringer i vores væv og nervesystem, så vores evne til at bevæge os, med færre smerter og mere styrke bliver forbedret.
Dette er IKKE et yoga/stræk hold. Det er et styrke/bevægelseshold som vil udfordre dig, så du kan blive stærkere, mere stabil og mobil.
Holdet er for alle niveau, da holdet handler om at blive bedre, og der arbejdes med udgangspunkt i din situation. 
🙂
Jeg har lavet mobilitetsholdet, da det var sådan et hold jeg selv ville have ønsket der var ,da jeg var yngre.
Med en fortid fuld af ryg og hofter smerter, i en grad hvor det at stå i mere end 30min var et problem, så glæder det mig nu at kunne lave et hold, hvor jeg kan lære folk et system at arbejde med, så de får mere bevægelsesfrihed og tillid til deres krop og alt det fantastiske den kan.
Instruktør: Nicklas

Hjemmeside link, hvor du kan købe en plads: https://www.levelop.dk/…/mobilitetshold-hos-fitness-p-1-und…

TRX – HIIT Core


Steven er født i Gentofte men opvokset i Newport Beach, Syd Californien hvor han har over 35 års erfaring med både fitness branchen, træning og motion. Steventraining tilbyder mange forskellige trænings muligheder indenfor både en til en personligtræning og i personlig gruppe (eks. møder gruppe, trænings makker, firma aftaler, bootcamps, polterabend osv.)

Træningen spænder vidt og udfordrer både den seriøse atlet, giver større præstationsevne indenfor din sportsgren (golf, ski, løb, fodbold, basket, surfing mv.) og giver skånsom træning for seniorer og ved genoptræning. Steven kan også hjælpe med din hverdags kost og særlig til din trænings energi depoter.

Steven holder humøret højt samtidig med, at træningen er udfordrende og givende. Vi finder ud af et individuelt program ud fra dine ønsker og behov som kan væren korte eller længere forløb.

Instruktør: Steven C. Leffler