• 🏃‍♂️Løb og Fitness På 1.🏃‍♂️

    Løb og Fitness På 1. med La Fronte Piatta.

    Nej, det er ikke for sent at være med! Vi er igennem en tredjedel af programmet,men det forhindrer ikke at man kan være med fra næste lørdag (23 Februar kl.9.00). Det er individbaseret træning, og det er træneren som løber sidst – netop derfor bliver der flyttet noget, og allerede nu har flere fået flyttet nogle grænser.

    Det er vores status, og det er som sagt ikke for sent at være med – hvis man kan løbe 4-5 kilometer (og er medlem i Fitness på 1.) kan man også være med her og komme ind i foråret i stærkt forbedret form.

    • Vi løber 2,5-3 kilometer opvarmning

    .• Derefter løber vi intervallerne på en af flere ”baner” – antal og længde vil variere.

    • Vi afkøler mens vi løber tilbage til Fitness på 1. hvor der er individuel styrketræning.

    Det er er 15 ugers program som jeg forventer forlænges med en fase to, tre og så videre – et mål, en gulerod, kan være holddeltagelse i et løb.Det er ikke nødvendigt at anskaffe et løbeur, men har man et, kan man indkode dagens program, som bliver slået op i en lukket Facebook gruppe.

    Kom glad næste lørdag – 0900 ved Fitness på 1. – og du vil gå gladere hjem med ny energi til weekenden. Det kan være hårdt, men vi har det sjovt.

    La Fronte Piatta skriver, løber og laver mad (italiensk) – status er 41maraton/ultramaraton (de 22 i Italien) og rigtig mange middage